Τρίτη 29 Απριλίου 2014



Επισκευή τρόμπας φρένου R1100 R RS RT GS


Στα πρώτα 1100 οι τρόμπες του μπροστινού φρένου δεν ήταν ανοδιωμένες έτσι εμφάνιζαν εσωτερική φθορά και διαρροή υγρών φρένων
Τρόμπες φρένου από τον αριθμό παρτίδας Νο 368 είχαν αντικατασταθεί από την εγγύηση. Η δικιά μου έφερε τη σφραγίδα Νο 457 και εν τούτοις είχε διαρροή. Μετά την αποσυναρμολόγηση μπορούσα να δω εμφανέστατα γδαρσίματα κατά μήκος του τοιχώματος του κυλίνδρου.
Ευτυχώς, με μια ελαφρά "ανακαίνιση", θα μπορούσατε να σας γλυτώσετε από ένα κόστος € 300 + τη μονάδα.
Η BMW πωλεί ένα κιτ επισκευής και μπορείτε να λειάνετε την εσωτερική επιφάνεια με ένα λεπτό σμυριδόπανο. Αυτή η διαδικασία απαιτεί γδύσιμο της καλής σας...μοτοσυκλέτας... Με ένα πολύ απλό τρόπο, η τρόμπα μένει πάνω στο τιμόνι (απλά χρειάζεται να στρίψει λίγο) και έτσι πολύ λίγα, πρέπει να αφαιρεθούν,

Η αντικατάσταση της είναι πάντα μια επιλογή και είναι βασικά μια εγγυημένη και επιτυχής αναβάθμιση. Ωστόσο, σε αυτά τα μοντέλα οι χειρολαβές πρέπει να απομακρυνθούν πράγμα που σημαίνει πολλή δουλειά, ιδίως σε μια R1100RT με θερμαινόμενες χειρολαβές, δεδομένου ότι η σύνδεση είναι μέσα στο μπροστινό fairing.

Θα χρειαστείτε αυτά τα ανταλλακτικά


32 72 2 352 190 -cylinder & piston
32 72 2 332 037 - rebuild kit
Επίσης και αυτά
32 72 2 310 756 - boot (not included in rebuild kit)
07 11 9 963 072 (2) - crush washers for banjo bolt



Βήμα 1: προετοιμασία

Γυρίστε το τιμόνι όλο αριστερά και βάλτε παντού πανιά κάτω από την τρόμπα. Δέσιμο του τιμονιού με έναν ιμάντα θα σας προφυλάξει από κατά λάθος πιτσίλισμα με υγρό φρένων από ακούσιο απότομο γύρισμα του τιμονιού δεξιά...



Βήμα 2: Αδειάστε τα υγρά και αποσυνδέσετε το σωληνάκι.

Αφαιρέστε το καπάκι από το δοχείο και αδειάστε όσα περισσότερα υγρά μπορείτε, στη συνέχεια αφαιρέστε τη βιδα του banjo και το σωληνάκι (με ένα πανί τυλιγμένο γύρω από την περιοχή)
και σιγά-σιγά πιεστε επανειλημμένα τη μανετα για να αποβάλει το υπόλοιπο των υγρών . Θα συνεχίσει να στάζει, οπότε αφήστε το κουρέλι τυλιγμένο γύρω από το άκρο του σωλήνα όταν τελειώσετε
Βήμα 3: Αφαιρέστε τους διακόπτες.

Αφαιρέστε τη μικρή βίδα στο από κάτω μέρος του διακόπτη και σπρώξτε προς τα πάνω για να απαγκιστρώσετε το επάνω μέρος





Βήμα 4: Αφαιρέστε τη ντίζα του γκαζιού.

Αφαιρέστε τη Σταυροβιδα (βίδα με Phillips-κεφάλι) , και βγάλτε το πλαστικό κάλυμμα. Βγάλτε τη ντίζα από την γκαζιέρα



Βήμα 5: Γυρίστε προς τα πάνω.

Για να διευκολυνθεί η πρόσβαση στο κυλινδρακι της τρόμπας (master cylinder), χαλαρώστε τη βίδα άλλεν στην πίσω μεριά της τρόμπας και κουνήστε τη τρόμπα προς τα πίσω



Βήμα 6: Αφαιρέστε τη μανέτα.


Με ένα 5mm allen, αφαιρέστε το παξιμάδι συγκράτησης κάτω από τη μανετα. Αφού έχετε ξεβιδώσει όοολη τη βίδα,ε μπορεί να χρειαστεί να τραβήξετε προς τα πάνω για να την αφαιρέσετε.
Μόλις αφαιρεθεί, η μανετα μπορεί να τραβηχτεί και να απομακρυνθεί.





Αν πρόκειται να αντικαταστήσετε το έμβολακι, αφαιρέστε τον πείρο από τη μανετα τώρα. Ίσως χρειαστεί να ζεστάνετε τη μανετα με ένα πιστόλι θερμότητας
για να χαλαρώσει και να το αφαιρέσετε ευκολότερα.... Καθαρίστε καλά όλα τα κομμάτια. Θα πρέπει να το αφαιρέσετε αυτό, διότι η θέση του εμβόλου θα πρέπει να ξαναρυθμιστεί.



Βήμα 7: Αφαιρέστε το έμβολο.

Ενώ πιέζετε το έμβολο, αφαιρέστε τη βίδα ρύθμισης 3 χιλιοστά Allen από την αριστερή πλευρά του κελύφους.
Με τη βίδα εκτός, το ελατήριο θα πιέσει το έμβολο έξω από τον κύλινδρο.
Αν δεν το κάνει, μπορεί να χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε συμπιεσμένο αέρα ή κάτι άλλο για να σπρώξετε το προς το εσωτερικό
το έμβολο και να πετάξει τυχόν σκουπιδάκια ή και υπολλείματα οξείδωσης από την άκρη της οπής.




Βήμα 8: Καθαριότητα κυλίνδρου και εμβόλων.

Ελέγξτε το εσωτερικό του κυλίνδρου για φθορές, και αν βρείτε χρησιμοποιήστε πολύ λεπτό γυαλόχαρτο (500 και πάνω) για να λειανθεί η εσωτερική επιφάνεια.
Καθαρίστε το ΠΟΛΥ καλά! Ξεπλύνετε με διαλυτικό και με πεπιεσμένο αέρα, αν είναι δυνατόν. Καθαρίστε ή αντικαταστήστε το έμβολο και τις τσιμούχες.
Να λιπάνετε τις τσιμούχες με το υγρό φρένων πριν από την επανεγκατάσταση! Μπορείτε να σκεφτείτε ότι θα εισχωρήσει μόλις την λειτουργήσετε ξανά την τρόμπα σας,
άλλα αυτό δεν θα γίνει, με αποτέλεσμα να κολλάει το εμβολακι κατά την επαναφορά του, και δεν θα λειτουργεί σωστά...
Σημείωση: Μην χρησιμοποιείτε οποιοδήποτε γράσο για να λιπάνετε το εμβολακι! Λιπαντικά με βάση το πετρέλαιο θα προκαλέσουν ζημιά στις τσιμούχες!






Βήμα 9: Επανασυναρμολογήστε με την αντίστροφη σειρά.

Τοποθετήστε έμβολο (με τα χείλη της τσιμούχας προς τα μέσα) και επανατοποθετήστε τη βίδα ρύθμισης. Βάλτε τη μανετα στη θέση της, προσέχοντας να μη τσακίσετε το διακοπτακι του στοπ,

και επανατοποθετήστε τη βίδα της και το παξιμάδι συγκράτησης από κάτω.,
Αν αφαιρέσατε το πειρακι από τη μανετα, εγκαταστήστε το ξανά με κόκκινη Loctite. βιδώστε το έως ότου δεν υπάρχει τζόγος και δώστε άλλη μισή στροφή.
Επανατοποθετείστε τη ντιζα του γκαζιού και το πλαστικό κάλυμμα συγκράτησης. Επανατοποθετήστε την τρόμπα με τη σωστή γωνία στο τιμόνι.

Εγκαταστήστε τον σωληνάκι του φρένου (βεβαιωθείτε ότι τα καλώδια του διακόπτη είναι στη σωστή πλευρά) και βάλτε και τον διακόπτη.

Βάλτε υγρά και κάντε εξαέρωση (θα θέλει αρκετή ώρα)

Καλά μαστορέματα
karajogiannis is online now Add to karajogiannis's Reputation Report Post   Απάντηση με παράθεση Ένθεση Άμεση Απάντηση στο μήνυμα
Old 13.10.2011, 18:16

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου