Τρίτη 22 Απριλίου 2014

R1100-1150
Αλλαγή & εξαέρωση υγρών φρένων και μονάδας ABS II χωρίς Integral





Κάθε δύο χρόνια η κάθε 40.000 Χλμ πρέπει να αλλάζουμε τα υγρά των φρένων και του συμπλέκτη για να έχουμε καλά φρένα και να μην χαλάνε η τσιμούχες στης δαγκάνες και στα έμβολα των φρένων και του συμπλέκτη . Η μοτοσυκλέτα μου δεν έχει υδραυλικό συμπλέκτη αλλά όσοι έχουν θα πρέπει να τα αλλάζουν με θρησκευτική ευλάβεια και να προσέχουν την κάτω αντλία να μην κολλήσει και μείνουν από συμπλέκτη
Έφτασε η ώρα να αλλάξω τα υγρά στο RT μου και έκανα την εργασία με τη βοήθεια του φίλου μου Νικόλα , στη καλλιτεχνική δημιουργία και στο entertainment μουσική και πλάκα!!!!


Στο RT όπως και στο RS πρέπει να βγάλουμε όλα τα πλαστικά μέρη και το ντεπόζιτο στα υπόλοιπα GS R απλά μόνο το ντεπόζιτο
Τοποθετήστε τη μοτοσυκλέτα στο κεντρικό σταντ



Αφαιρέστε τα διάφορα πλαστικά και το ντεπόζιτο από τη μοτοσυκλέτα Για να θυμόσαστε ποιο λάστιχο πάει που, καλό είναι να τα μαρκάρετε με blanco η με κάτι που δεν θα φύγει με τη βενζίνη .
Κλείστε τα λάστιχα εξαγωγής καυσίμου (με μια βίδα η με ένα κωνικό ξύλο)
Ωραία, τώρα έχουμε τη «βασίλισσα γυμνή» και μπορούμε να δουλέψουμε με την άνεσή μας



Για να αλλάζω ποιο εύκολα τα υγρά αγόρασα από το e-bay τα speed bleeders όπου πραγματικά κάνουν δουλειά. Δεν έχουμε αυτό το ανοιγόκλεισε τη μανέτα άνοιξε τη βαλβίδα, και πάλι από την αρχή
( και χωρίς αυτά, μπορείτε να κάνετε τη δουλειά σας θαυμάσια ,απλά σε περισσότερο χρόνο).



Αν αποφασίσετε να τα αγοράσετε και έρθουν στα χέρια σας για να μην σας τρέχουν υγρά όταν θα τα αλλάζετε , θα πρέπει πρώτα να τα αλλάξετε με τους παλιούς εξαερωτήρες, και μετά να ανοίξετε
το καπάκι από το δοχείο των υγρών. Για να μην τρέξουν υγρά όπου είναι άκρος τοξικά και διαβρωτικά, αν τρέξουν να τα πλύνετε με σαπούνι και μπόλικο νερό ΑΜΕΣΟΣ.





Ανοίξτε το καπάκι από το δοχείο των υγρών πάνω στο τιμόνι






Τοποθετήστε ένα σωληνάκι στον εξαερωτήρα της δαγκάνας και ένα δοχείο συλλογής των παλιών υγρών





Ανοιγοκλείστε τη μανέτα μέχρι να φτάσει το υγρό στη μέση ξαναγεμίστε με το καινούργιο υγρό.



ΠΡΟΣΟΧΗ μην αφήσετε να αδειάσει το δοχείο από υγρά γιατί θα τραβήξει αέρα και θα κάνετε πολύ περισσότερο χρόνο για την εξαέρωση

Επαναλάβετε μέχρι να δείτε τα καινούργια υγρά να τρέχουν στο σωληνάκι της εξαέρωσης στη πρώτη δαγκάνα σφίξτε τον εξαερωτήρα



Κάνετε το ίδιο και στην άλλη δαγκάνα εφόσον βλέπετε τα καινούργια υγρά σφίξτε και αυτόν τον εξαερωτήρα .
Στη συνέχεια πάμε στη μονάδα , Εκεί θα βρούμε δύο εξαερωτήρες ο ένας είναι για το μπροστινό φρένο ο άλλος για το πίσω.



Εμείς θα βάλουμε το σωληνάκι στον εξαερωτήρα του μπροστινού φρένου, ξεβιδώνουμε τον εξαερωτήρα μισή στροφή και τρομπάρουμε με τη μανέτα και συγχρόνως γεμίζουμε το δοχείο μέχρι να δούμε
και εδώ τα νέα υγρά.



Τότε κλείνουμε τον εξαερωτήρα και ανοιγοκλείνουμε τη μανέτα μας μερικές φορές μέχρι να δούμε πίεση στα δάχτυλα.
Με κρατημένη τη μανέτα ανοίγουμε τον εξαερωτήρα και στη συνέχεια τον κλείνουμε το κάνουμε αυτό μέχρι να είμαστε σίγουροι πως δεν έχει καθόλου αέρα το κύκλωμα μας και η μανέτα σταματάει «ακαριαίος»


Κλείνουμε το καπάκι του δοχείου στο τιμόνι και πίνουμε λίγο από τον καφέ μας .

Εφόσον ξεκουραστήκαμε πάμε στο πίσω φρένο
Βγάζουμε το δοχείο του πίσω φρένου από το έλασμα που το στηρίζει για να μας δώσει χέρι να ξεβιδώσουμε το καπάκι
Και το τοποθετούμε πάλι στη βάση του σιγά-σιγά για να μην τρέξει υγρό .



Κάνουμε την αλλαγή των υγρών από τον εξαερωτήρα της πίσω δαγκάνας με τη βοήθεια του ποδόφρενου πλέων ,



Εφόσον βλέπουμε καινούργια υγρά κλείνουμε τον εξαερωτήρα και πάμε στη μονάδα βάζουμε το σωληνάκι στη θέση του και το δοχείο με τα παλιά υγρά στη θέση που δίνει η μαμά BMW χα χα χα



Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία που κάναμε στο μπροστινό φρένο για την εξαέρωση .



Κάνουμε μια μπουγάδα όπου έχουμε δουλέψει με μπόλικο σαπούνι και το αφήνουμε να στεγνώσει και να πιούμε τον υπόλοιπο καφέ μας κλείνουμε τα διάφορα πλαστικά (για όσους έχουν)

Έτσι τελειώσαμε και αυτή την εργασία συντήρησης και έχουμε φρέσκα υγρά και τέλεια φρένα



ΠΡΟΣΟΧΗ αυτή η εργασία δεν μπορεί να γίνει στης μοτοσυκλέτες που έχουν integral ABS και στης μοτοσυκλέτες που πρέπει να μπουν στον εγκέφαλο όταν βγει το ντεπόζιτο για να μηδενιστούν τα σφάλματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου